Odzież reklamowa/marketingowa

Cel korzystania z odzieży reklamowej przez firmy:

Odzież reklamowa to pokaźne narzędzie marketingowe dla każdej branży. Wiele firm oraz instytucji potwierdza skuteczność kampanii zawierającej odzież z nadrukiem, np. logo firmy. Głównym celem gadżetów reklamowych w tym odzieży jest zwiększanie lojalności wobec marki obecnych klientów oraz pozyskanie nowych. Odzież promocyjna ma wiele innych zastosowań.

Suwenir dla klienta

Dobra relacja z klientem to podstawa planu marketingowego firmy. Przedstawiciele handlowi właśnie dlatego wręczają drobne upominki wywołując pozytywne skojarzenia z firmą. Ponadto taki gadżet można podarować na festynie lub innych imprezach.

Upominek dla pracowników

Odzież może być podarowana pracownikowi, stanowiąc praktyczny upominek. Ubranie będąc dobrej jakości na pewno będzie noszone również poza pracą. Taki podarunek zwiększa przywiązanie i lojalność pracownika do firmy.

Wydarzenia, eventy

Częste pokazanie logotypu, bądź innych znaków firmowych to powszechnie znana strategia. Dlatego odzież reklamowa jest świetnym nośnikiem wykorzystywanym na targach branżowych, wyjazdach integracyjnych, piknikach i innych wydarzeniach. Hostessy noszące ubranie z logo firmy możemy też spotkać np. w marketach przy różnego rodzaju promocjach degustacjach itp.

Odzież reklamowa jako uniformy dla pracowników

Wiele firm kupuje odzież reklamową z nadrukiem logo itp. na potrzeby własne. Celem jest zazwyczaj stworzenie jednakowych strojów dla pracowników. Pozwala to odróżnić klienta od pracownika. Jednolite uniformy świadczą o profesjonalnym podejściu firmy.

Zalety

Odzież reklamowa nie kojarzy się z gadżetami promocyjnymi, co przekłada się na nie natrętną formę promocji. Wiele firm i instytucji ma ograniczony budżet co może stanowić przeszkodę. Odzież promocyjna pozwala jako nośnik dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów poprzez częstą ekspozycję.

Jakość czy ilość? Oto jest pytanie!

Ubrania z wybranym logiem firmy bądź hasłem reklamowym kampanii lub innym komunikatem marketingowym zyskuje coraz większą popularność. Zwiększa się również świadomość odbiorców. Dobra jakość to podstawa, że odbiorca będzie przez dłuższy czas używać podarunku.

Jaką odzież wybrać??

Wybierając każdy gadżet reklamowy, a przede wszystkim odzież musimy odpowiedzieć sobie na kilka pytań. Jakie jest przeznaczenie ubrania, specyfikacja branży i oczywiście jaki mamy budżet marketingowy. Koszulki to dobre rozwiązanie w przypadku dużych nakładów ponieważ są ekonomiczne. Są też uniwersalnym rodzajem odzieży. Polary z logo firmy to przystępna cenowo odzież noszona na zewnątrz jak i również wewnątrz. To świetny i praktyczny element uniformu dla pracowników. Bluzy reklamowe to typ odzieży sportowej. Rozpinana z kapturem lub bez to dobry ubiór prawidłowo korespondujący z firmami ukierunkowanymi na klienta młodego.

Sumując

Dobrze dobrana odzież reklamowa niesie ze sobą wiele korzyści. Dla sporej liczby firm stanowi to jeden z elementów rocznego budżetu marketingowego. Coraz więcej firm rezygnuje z gadżetów typu długopis, smycz na rzecz odzieży. Przewaga korzyści sprawia, iż odzież reklamowa to tzw. must-have.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *